Support (helpdesk ticketing systeem)

Beheer van al uw helpdesk-oproepen

Met de submodule CRM-Support van Dave CRM meet u op elk moment de performantie van uw helpdesk. Hoeveel oproepen staan er nog open? Hoe snel wordt er gereageerd? Werd de vraag van de klant correct beantwoord? Wat zijn de peakmomenten?
Elke vraag of probleem wordt geregistreerd in het helpdesk ticketing systeem, gecodeerd en naar de juiste persoon gestuurd via een intern takensysteem. Op elk moment weet u wat de status is, wie met de vraag is bezig geweest en hoelang.

Automatisch inlezen en versturen van e-mails

Via de CRM Pop3Bridge worden e-mails, verzonden naar een bepaald adres, automatisch ingelezen en verschijnen deze op het scherm van de helpdesk-medewerker. Ook uitgaande e-mails worden rechtstreeks verstuurd zonder gebruik te maken van uw lokaal e-mailprogramma.

Gekoppeld met CRM-Abonnementen

Indien u ook de submodule CRM-Abonnementen van Dave CRM gebruikt, vertelt de software u wanneer een klant geen abonnement heeft.

Geïntegreerd met Dave Time

Voor elke helpdesk-oproep kunnen de prestaties bijgehouden worden, manueel of automatisch (via start/stop). Prestaties kunnen achteraf ook gefactureerd worden.

Versiebeheer

Fouten en voorstellen van gebruikers kunnen ingegeven en opgevolgd worden. Ook het plannen, ontwikkelen en testen van nieuwe producten kan administratief verwerkt worden.

Opvolging van geïnstalleerd materiaal bij de klant

Voor elke klant kan bijgehouden worden over welk materiaal hij beschikt, op welk materiaal er onderhoud nodig is. Zo is de klantendienst perfect op de hoogte als de klant contact opneemt.