Dave ComfortPack

Met het Dave ComfortPack heeft u toegang tot onze helpdesk en krijgt u via e-mail nieuwe updates van de standaardversie toegestuurd. Maar het Dave ComfortPack is nog veel meer.
Dave Comfortpack

Just Software bedenkt voortdurend allerhande initiatieven om u te informeren en bij te staan bij het gebruik van Dave, en bezit u een Dave ComfortPack dan zijn die meestal gratis of geniet u van een fikse korting. Zo is er de jaarlijkse Just Software-dag, waar u de allernieuwste ontwikkelingen als eerste te zien krijgt en waar u samen met andere Dave-gebruikers gedachten kunt uitwisselen.

 

Dave ComfortPack omvat:

  • het gebruik van de Dave handleidingen
  • het stellen van vragen over het gebruik van Dave via e-mail aan Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
  • telefonische ondersteuning over het gebruik van Dave tijdens de kantooruren op het nummer 02 568 14 54
  • de mogelijkheid tot remote assistentie indien gewenst
  • het verkrijgen van subupgrades van de standaardmodules van Dave
  • assistentie via schermovername het onderhoud van modules met maatwerk
  • het onderhoud van modules met maatwerk
  • gratis deelname aan workshops in onze kantoren

Deze dienstverlening omvat o.a. niet (deze lijst is niet limitatief):

  • elke vorm van ondersteuning in het kader van webservices/webshops
  • het maken van lay-outs
  • de import van gegegvens en/of elke vorm van assistentie bij het uitvoeren van imports (o.a. nakijken van importbestanden, telefonische ondersteuning, ...)
  • koppeling met andere software en/of testen van koppelingen gemaakt door externe partijen (o.a. teksten inlezen, tekstbestanden via externe link, ...)
  • elke vorm van support ter plaatse bij de klant
  • het terugzetten van back-up bestanden
  • overzetten van databases naar andere hardware, import-export van databases
  • installaties en/of begeleiding van installaties van de software, met inbegrip van installaties van subupgrades of bijkomende toestellen/gebruikers/firma's
  • configuraties en opleidingen
  • reparaties van bestanden waarbij de oorzaak niet te wijten is aan fouten in de software
  • elke vorm van ondersteuning aan gebruikers die niet met de laatst toegestuurde versie van de software werken
  • boekhoudkundig advies

Indien de helpdesk handelingen moet uitvoeren die niet onder de dienstverlening van het ComfortPack vallen, zal u hiervoor een offerte voor prestaties in regie ontvangen die u voor akkoord moet terugbezorgen.

Met het Dave ComfortPack haalt u, voor een jaarlijkse bijdrage, optimaal uit Dave wat er in zit.

 

Kantooruren

09:00 – 12:30
13:30 – 17:30
vrijdag tot 16:00

Werken bij Just Software

Solliciteer en versterk ons team!