Invoegen van PDF-bestanden in e-mails Afdrukken

Invoegen van PDF-bestanden in e-mails

Om PDF-bestanden automatisch mee te sturen met een e-mail moet u beschikken over PDF-Device.

Als u over de module CRM Basis beschikt, kunt u vanuit een taak een mail versturen. De documenten die in bijlage van de taak bewaard werden (als document of als pad) worden als bijlage bij de e-mail verstuurd.

In de module Order Administration kunt u door offertes te "Versturen", bestellingen te "Bevestigen" en bestellingen leveranciers te "Versturen" automatisch e-mails verzenden met het document als bijlage in PDF-formaat.

U kunt kiezen om uw e-mails rechtstreeks te versturen of te laten versturen via uw eigen e-mailsysteem.

Bij rechtstreeks versturen moet in de voorkeuren ("Archief (Bestand) -> Voorkeuren") de naam van de "Server uitgaande post" ingevuld worden.

Bij versturen door uw eigen e-mailsysteem moet in de voorkeuren in het tabblad "E-mail" bij het veld "E-mail programma" de naam van uw e-mailsysteem aangeduid worden.

Volgende mailprogramma's worden ondersteund: Outlook op Windows, Mail, Entourage en Eudora op Mac OSX.

Opgelet: Outlook Express heeft deze mogelijkheid niet en kan dus niet als MailClient ingesteld worden.

Vanaf Dave versie 2.0 kunt u elk rapport dat u naar het scherm afdrukt, ook als een PDF-bijlage via e-mail versturen.